Gregimages

HírKlikk 2019. március 24. 21:35 2019. márc. 24. 21:35

Jancsó Gergely, a Gregimages néven ismert épület és enteriőr területekre specializálódott fotós munkáin mindenki szeme megakad, hiszen fotóin figyelemfelkeltő és valósághű módon ábrázolja a legnagyobb szállodaláncok és a világ legszebbnek tartott országainak épületeit.

De hogyan jutott el idáig a művész és mit érdemes tudni róla? Összefoglalónkból megtudhatja, hogyan barátkozott meg Gergely a fotózással, és milyen saját projektjei futnak a megrendelőkkel való állandó munkák mellett.

A kezdetektől a Gregimages-ig

A még mindig nagyon fiatal fotós igen korán, 15 évesen kezdett fényképezéssel foglalkozni, de innen még hosszú út vezetett a gregimages.com létrejöttéig. Mivel Gergelyt mindig leginkább a gyakorlatias, kézzel fogható dolgok kötötték le, miután megismerkedett a fotózással, hamar elhatározta, hogy hosszú távon is ezzel szeretne foglalkozni. Bár többször ütközött akadályokba, volt, hogy nem jó fele indult el, mára mégis nagynevű ügyfelekkel, rengeteg sikerrel és tapasztalattal büszkélkedhet.

Jancsó Gergely portfóliójában egyaránt találunk szállodai, építészeti fotókat, valamint úgynevezett virtuális túrákat, amelyek 360 fokos interaktív panorámák segítségével keltik azt az érzetet a fotókat figyelő emberben, mintha ő maga is a helyszínen lenne. Munkái során beutazta a fél világot, dolgozott többek között Balin, Szingapúrban és Tokióban is megfordult. Referenciái között olyan világhírű vállalkozásokat találunk, mint az Intercontinental Hotels, a Booking.com vagy a Samsung.

A fotózás

Sajnos kevés ember mondhatja azt el magáról, amit Jancsó Gergely: munkája egyben a hobbija is. Saját bevallása szerint szenvedélyesen szereti a fotózást, flow élmény számára az, amikor gépet vesz a kezébe. Stílusára leginkább a letisztultság, a minimalizmus a jellemző, mivel úgy tartja, erős reakciókat csak ilyen, felesleges sallangoktól mentes képekkel lehet kiváltani. Ez különösen fontos, mivel Gergely odafigyel arra, hogy az általa készített képek ne csak letisztultan és valósághűen ábrázolják az adott teret, hanem esetleg a cég marketing céljai szempontjából fontos üzenetet is közvetíteni tudjanak. Egy olyan világban pedig, amely tele van reklámmal és figyelemfelkeltéssel, ez egyre nehezebbé válik, ezzel együtt pedig egyre értékesebb a megrendelők számára. Mivel az aktív fotózás mellett saját vállalkozást is vezet, Gergely pontosan látja, mekkora munka és elköteleződés egy-egy projekt irányítása, így igyekszik a lehető legmagasabb szinten teljesíteni megrendelői kéréseit.hírk

Jancsó fotósuli

Aktív fotós munkái mellett Jancsó Gergely 2017 óta saját fotós iskoláját is építi, amely elsősorban a gyakorlatorientáltságra, a folyamatos tanulásra alapuló saját oktatási rendszerére épít. Azt gondolja, manapság sokan szeretnének fényképezni tanulni, de erre nagyon kevés olyan lehetőség van, ahol megfelelő szintű, modern oktatást nyújtanak. A legtöbben elavult technikákat oktató iskolák padjaiban vagy videókból igyekeznek elsajátítani a fényképezés csínját-bínját, erre a problémára igyekszik minőségi megoldást nyújtani a Jancsó fotósuli. Az iskola mellett Gergely saját YouTube csatornát is üzemeltet, amelynek mára több, mint 18 000 feliratkozója van.

Forrás: Hírklikk