Összevonják a Facebook, az Instagram és a Messenger sok funkcióját
A Facebook még szorosabbra fűzi a szolgáltatásai közti kapcsolatot.
Accounts Center néven új, a szolgáltatásaihoz tartozó központi fiókrendszert alakít ki a Facebook, hogy a platformok közti posztolgatás és vásárlás még egyszerűbbé váljon – derül ki a közösségi oldal bejelentéséből. Az újítást a héttől már tesztelik az Egyesült Államokban – írja a hvg.hu.
A Facebook régi tervét valósítja meg azzal, hogy szorosabbra fűzi az alkalmazásai közti kapcsolatot. Ennek a tervnek a része az üzenetküldő Messenger, illetve az Instagram chatfelületeinek összeolvasztása is, amely már augusztusban elkezdődött. A felhasználók majd bármelyik appot használva üzenhetnek a másikba, illetve minden felületen ugyanazokat az üzenetváltásokat látják.
A most bejelentett változások:
– az eddigieknél is egyszerűbbé válik az egy felhasználónév/jelszó párossal történő belépés a Facebook szolgáltatásaiba;
– a profilkép, név és egyéb személyes adatok közös helyen lesznek, változtatásuk esetén mindenhol automatikusan megtörténik majd a változás;
– segítségével egyazon számlával lehet majd vásárolni a Facebookon és az Instagramon is, függetlenül attól, melyik platform hirdetésére kattint a felhasználó;
– a szervezetek és influenszerek kényelmesebben juttathatják el üzeneteiket követőtáboruk felé, hiszen azok egyszerre több felületen is megjelenhetnek majd.
Persze a reklámok is hatásosabbak lesznek, hiszen az összekapcsolás miatt, több adat fonódik majd egy-egy felhasználó személye köré. Ezért pontosabb, hatásosabb hirdetéseket jeleníthetnek meg.