Emailben rúgták ki Bolgár Györgyöt

2018. szeptember 25. 08:46

Az újságíró szerint a 168 Óra főszerkesztője nem szakmai alapon döntött, magyarázata „ócska kifogás”.

Független Hírügynökségnek Bolgár György azt mondja, neki nem jelezte korábban soha a 168 Óra főszerkesztője, hogy rovata kifáradt - írja az interjút szemléző 24.hu. Neki most megírták, hogy többé ne írjon, de szakmai okokról nem tud, mert csak egy szűkszavú emailben közölték vele elbocsájtását, ami fájó, hiszen ő ott volt a hetilap születésénél, amikor Tóth Ákos és kollégái még messze nem voltak a lap környékén.

 

Szerinte a főszerkesztő magyarázata „ócska kifogás”, szakmai és anyagi okai rovata megszüntetésnek aligha lehettek, inkább a tulajdonosnak lehetnek egyéb szempontjai.

Inkább az lehet a magyarázat, hogy a tulajdonost, a Köves Slomó zsidó szervezetéhez (EMIH) köthető céget zavarta a rovat, illetve a Sorsok házáról készített interjúi a Klubrádióban. Bolgár György szerint ott csak kisebbségi tulajdonos a Köves Slomóhoz köthető cég, a műsorokba nincs beleszólása, még megvan a műsora. "De az, hogy holnap mi lesz, azt nem tudom."

Már bármi megtörténhet, olyan dolgok esnek meg, amit korábban elképzelni sem tudott – mondja a műsorvezető, aki szerint Orbán Viktor érdeke is az lenne, ha legalább mutatóba maradna néhány független média. A kormányfő viszont közvetlenül, vagy közvetve meg akarja szerezni a formálisan ellenzéki médiumokat is, hogy aztán hatalma szolgálatára kényszerít.

"Orbán Viktor mintha elhatározta volna, hogy övé lesz minden hatalom, és ebben eddig mintha senki nem tudná őt megakadályozni…"