Képernyőre elég olcsó, monitorra elég hitvány

Puzsér Róbert 2020. május 3. 09:08 2020. máj. 3. 09:08

Oly távoli élmény ByeAlex és Gáspár Laci tévészereplése, hogy igen nagy öröm őket újra zsűrizni látni a Made in Karantén című hulladékshowban.

Ugyan mi lehetne motiválóbb a karanténfegyelem megtartására és gagyi házivideók tömeggyártására, mint élvezettel szemlélni, amint a szánakoztatóipar Gyurcsány Ference és Orbán Viktora bemegy dolgozni, leül egy asztal mögé, jól keres, ócskábbnál ócskább produkciók felett elragadtatva viháncol, s ha tehetné, száz főnyereményt is kiosztana. Két felelősségteljes és nagyvonalú ember. Két családtag.

Kettőjük miatt, érdemes nézni a műsort, hisz' a népszerű kínai videóalkalmazás, a TikTok a nap huszonnégy órájában kínál tartalmakat nagyságrendekkel nagyobb mennyiségben és ugyanilyen alávaló minőségben. Figyelemre méltó, hogy a meghirdetett tervvel ellentétben, nem a televízió költözött ki az internetre, hanem az internet költözik be a televízióba. A jövő tévés arca egyszerre instagram- és facebook-influencer, valamiféle zenei karriert épít, és az internetes tevékenységét fémjelző szégyentelenséget bármikor kész meghakniztatni egy tévéstúdióban. Így készült Majka, így készült Kasza Tibi, így készült ByeAlex, így készült Gáspár Laci, így készült Tóth Gabi, és így készült a médiahisztéria legújabb fejlesztésű csodafegyvere, Csobot Adél is. A huszadik századi offline és a huszonegyedik századi online trash egy félúton fekvő szeméttelepen diadalmasan egyesül.