Megszűnik három magyar magazin

HírKlikk 2020. november 24. 05:45 2020. nov. 24. 05:45

A Central Médiacsoport a Media1-hez is eljuttatott közleményében azt írja, hogy a koronavírus minden ágazatot érintő gazdasági hatásai és az olvasói szokások megváltozása miatt, átszervezi és optimalizálja nyomtatott magazin portfólióját.

A legfontosabb változás, amivel a fogyasztók is szembesülhetnek majd, hogy – mint a közlemény fogalmaz – „a speciális tematikák digitális térben való tartalomfogyasztásának megerősödése miatt” a kiadó januártól a szegmensvezető babaszoba.hu tartalmaival célozza a Kismama magazin célcsoportját és ezzel párhuzamosan szünetelteti a Kismama magazincsalád nyomtatott kiadását.

A Well&Fit magazin tartalma januártól szintén csak digitálisan lesz elérhető. 

A hazai autós piac jelentős csökkenése miatt, az Autómagazin és különszámainak megjelenése lezárul 2020. december végén, azonban nem maradnak autós tartalom nélkül sem az olvasók, sem a hirdetők, hiszen a Vezess.hu-n minden autós téma megtalálható a jövőben is.

Hozzátették: a nyomtatott magazin portfólió a változások ellenére, jövőre is 3 millió havi olvasó elérését teszi lehetővé a hirdetők számára.

Az már egy hete kiderült, hogy ugyancsak megszűnik az ELLE Magyarország, amelyet szintén a Central Médiacsoportot adott ki.

Forrás: media1.hu