"Nem jó mostanában magyarnak lenni Berlinben, Koppenhágában vagy Párizsban"

Kökény Mihály 2019. február 25. 11:42 2019. feb. 25. 11:42

Elszomorító és felháborító, hogy a magyar kormány több milliárd forintot költ az adófizetők pénzéből un. tájékoztató kampányra, amelyben az Európai Bizottság elnökének és Soros György fényképeivel illusztrált óriásplakátokon és TV reklámokban hazugságokkal traktálják a lakosságot Brüsszel migrációs politikájáról.

Nemcsak az a szégyenletes, hogy a Orbán közszolgálatinak álcázott kommunikációban félrevezeti az embereket (ezt már megszoktuk!), hanem az is, hogy azt az Uniót (s vezetését) kezeli ellenségként, amelynek jóvoltából utak, kórházak újulnak meg, egyetemista fiatalok sokasága élvez külföldi ösztöndíjat, olcsóbban telefonálunk országaiban és még sorolhatnám.

Arról már nem beszélek, mennyire nem jó mostanában magyarnak lenni Berlinben, Koppenhágában vagy Párizsban.

Ezért is tisztességes a Momentum ellenkampánya, amelyhez persze nem lesz állami forrása.

 

Forrás: Facebook