Nem készültek ekkora rohamra, bocsánatot kértek

HírKlikk 2021. október 24. 20:35 2021. okt. 24. 20:35

„Vannak napok, amikor semmi nem úgy megy, ahogy kéne és ahogy terveztük. Ilyen volt az elmúlt péntek és a mai nap is, amikor nem volt elegendő elérhető szállítási idősáv és nagy késéssel szállítottuk a rendeléseket” – írja a magyar kiskereskedelmi házhozszállítási piacra a járvány alatt berobbant Kifli ügyvezető igazgatója a vásárlóknak szétküldött e-mailjében. Mint kiderült, nem sikerült megfelelően felkészülniük az ünnepet megelőző, illetve az azt követő nap vásárlói rohamára.

Az internetes bolt nyitóoldalán pedig a következő üzenet várja a vásárlókat: „Kedves Kiflisek! Elnézéseteket kérjük, a hirtelen lehűlés miatt a megrendelések száma meredeken megemelkedett, rengeteg időablak idő előtt elkelt, és nem tudtunk vele lépést tartani. Mindent megteszünk a kapacitásunk növelése és a késések elkerülése érdekében”.

Csehországból terjeszkedett át Magyarországra, ahol 2019-ben indult el Kifli.hu néven az élelmiszerek házhoz szállítására szakosodott kiskereskedelmi csapat, amely egy évvel később naponta már 2000 rendelést kezelt, július végére pedig már 4000-nél tartott – olvasható a Portfolio pár héttel ezelőtt megjelent cikkében. A vásárlók kosarának átlagos értéke 20 és 40 ezer forint közé tehető. A kezdetekben csak Budapesten, később már az agglomerációban továbbá a turisztikailag kiemelt jelentőségűnek számító Balatonon és a Velencei tónál is elérhetővé vált a szolgáltatása. Gyorsan terjedő népszerűségének a folyamatos innováció, új termékcsoportok bevezetése (ma már nem csak élelmiszereket és háztartási vegyi árukat, de gyógyszereket, ismert konyhákban készülő konyhakész, éttermi színvonalú ételeket is kínálnak, amellett, hogy bevezették a Prémium Klub és a kismamáknak szóló Kiflicske Klub szolgáltatást is).

Nem véletlen, hogy a vásárlók márkahűek: ezt e sorok írója nem csak saját környezetében tapasztalja, de ezt bizonyítja az a mintegy 2000 fő részvételével készített online felmérés is, aminek egyik tapasztalata, hogy a hűséges ügyfeleik elkötelezettek a brand felé, magas lojalitással rendelkeznek.

Forrás: Hírklikk