Több mint félmilliárdos turisztikai kutatás uniós pénzből
|
2020. július 19. 13:19
2020. júl. 19. 13:19
Magyarország, mint turisztikai márka népszerűsítését célzó kampány hatékonyságát monitorozza az a kutatás, amire a Nemzeti Kommunikációs Hivatal írt ki közbeszerzési eljárást.
Az uniós közbeszerzési értesítő legutóbbi számában jelentetett meg ajánlati felhívást a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, hogy a szintén általuk menedzselt turisztikai kampány hatékonyságát ellenőrizze. A kutatásra áfa nélkül 585 millió forint fordítható, szúrta ki a napi.hu.
A kutatást az európai uniós társfinanszírozású gazdaságfejlesztési és innovációs operatív programból (GINOP) állják. A tenderen csak tapasztalt cégek indulhatnak és a hazai közvéleményen kívül, tíz országban kell dolgozniuk: Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Németország, Oroszország, Románia, Franciaország, Hollandia, USA.
A kutatást szeptember első napján kell elkezdeni és jövő március végéig kell befejezni.
Forrás:
Napi.hu