Egyet se félj! Válaszolj, és nyerj Covid-tesztet!

Puzsér Róbert 2020. október 27. 10:29 2020. okt. 27. 10:29

Az Union Biztosító rendkívül ízlésesen kampányol az életbiztosításaival járvány idején.

Naponta harminc-negyven ember hal meg a fertőzés következtében? Ugyan melyik cég kívánhatna jobb alkalmat a félelemmarketingre? Minden huszadik válaszoló Covid-tesztet nyer. Milyen nagyvonalú! Milyen imponálóan szociopátiás! A cég biztató üzenete lelket önt a rettegő ügyfelekbe: „Egyet se félj! Köss kockázati életbiztosítást!”

„Édesem! Van két jó, és egy rossz hírem. Az egyik jó hír az, hogy nyertem egy Covid-tesztet az Union nyereményjátékán. A rossz hír az, hogy a magas vérnyomásom, a cukorbetegségem és a túlsúlyom mellé a koronavírust is elkaptam. Statisztikailag ötven százalék a valószínűsége annak, hogy meghalok. De a másik jó hír, hogy ha eltemettél, kaszálsz majd rajtam. Kötöttem életbiztosítást. Ötven százalék – nem is rossz esély.”