Európa legdrágább politikai hirdetési kampánya folyik Magyarországon
Az elmúlt pár hétben Magyarország utcai plakáthelyeit, illetve az internetet is ellepték a Nemzeti Ellenállás Mozgalom Magyar Pétert támadó hirdetései.
A Tisza Párt elnöke szerint egyetlen nap alatt mintegy 100 millió forintot költöttek kormányközeli szereplők a lejárató akcióra. Bár az óriásplakátokra fordított összeg nem nyilvános, a Meta és a Google hirdetési adattárából kiderül, hogy az Ellenállás Mozgalom Non-Profit Kft. több mint 80 millió forintot költött a Facebookon és a YouTube-on zajló kampányokra – írja a Telex.
Magyarország az elmúlt hónapban több mint 202 ezer eurót költött politikai YouTube-hirdetésekre, amivel megelőzte Németországot (106 ezer euró), Romániát (39,5 ezer), Olaszországot (34,5 ezer) és Belgiumot (22,6 ezer).
A kampány finanszírozásának forrásairól megkérdezték a Nemzeti Ellenállás Mozgalmat, de a szervezet a cikk megjelenéséig nem válaszolt.
Magyar Péter viszont azonnal reagált: