Két hónappal az átadás után már beázik a metrómegálló
Március végén nyitották meg az M3-as metró 72 milliárd forintból felújított északi szakaszát: a hónapokat csúszó beruházást Tarlós István főpolgármester avatta fel a jelek szerint azonban lesz még munka a vonalon.
Nem tudjuk, megvan-e az olvasóknak az a májusi vicc, hogy a Brexitet ide-oda tologató britek még bent maradhatnának egy kicsit Európában, de az időjárásukat azért most már kivihetnék a kontinensről. Mondjuk a metróikat meg éppen itt hagyhatnák nekünk, mert a londoni földalatti közlekedés fényévekre jár a budapestitől.
A Metróért Egyesület Facebook-oldalára került ki az alábbi kép, ami jól mutatja a frissen felújított Újpest-városkapu állomás tegnapi állapotát, egyúttal a híresesen jó hazai kivitelezés minőségét:
Az M3-as metró északi szakaszát hosszas huzavona és jelentős csúszás után végül idén március végén, azaz pontosan két hónapja vehette birtokba a Budapesten közlekedő tömeg. Amely a több évig tartó pótlóbuszozás után joggal várta, hogy innentől már zökkenőmentesen utazhat legalább észak-pest felől a belvárosba. De a tegnap kikerült kordonokat elnézve ezt sem úszták meg könnyen…