Magyar borokkal készülnek meghódítani Dél-Koreát

HírKlikk 2024. október 28. 03:45 2024. okt. 28. 03:45

Világszinten mindenhol csökken a borfogyasztás mértéke, de Dél-Koreában a Covid alatt megugrott a borfogyasztás.

Hamarosan Dél-Koreába indul a Magyar Bormarketing Ügynökség és még néhány magyar borászat, ugyanis november 1-3 között rendeznek ott egy nemzetközi borkiállítást – árulta el Garai Nikolett, az ügynökség marketingmenedzsere a Spirit FM Veszik vagy isszák? című műsorában.

Ez a borkiállítás a Dél-Koreában elindult kampány kicsúcsosodása – tette hozzá Garai Nikolett. Az ügynökség egyik legnagyobb kampányáról van szó, és kiemelte, hogy azért mennek az országba, mert a hazai bormarketing stratégia során Dél-Korea az egyik elsődleges célpiac.

Ennek érdekében az ügynökséggel első lépésként kerestek egy partnerügynökséget az ázsiai térségben, hogy feltérképezzék az ázsiai borpiacot. Ennek eredményeképp megismerhették a helyi borpiaci szereplőket, a fogyasztói szokásokat, trendeket, nehézségeket – magyarázta Garai Nikolett. 

Dél-Korea az ázsiai piacok közül az egyik legizgalmasabb, ahol növekvő igények mutatkoznak a prémium borok iránt, derült ki. Kína és Japán is ígéretes piac lesz, de a magyar szakemberek úgy vélik, elsősorban most Dél-Koreára kell fókuszálni.

Kiemelte: világszinten mindenhol csökken a borfogyasztás mértéke, de Dél-Koreában a Covid alatt megugrott a borfogyasztás, ami növekvő tendenciát mutat. Céljuk, hogy minél több helyivel ismertessék meg a magyar borok üzenetét.



Hírklikk

Támogasd a munkánkat, hogy egyre több tényfeltáró anyaggal, izgalmas riportokkal tartsunk ellent a kormányzati propagandának.

Támogatom
Támogatom