Szupermarketekben keresnek párt a spanyol fiatalok

HírKlikk 2024. szeptember 6. 17:25 2024. szept. 6. 17:25

Az új randizási őrületet egy Vivy Lin TikTok-felhasználó robbantotta ki, aki a randizási módszer részleteit ismertette. Az ismerkedési idő minden nap a spanyol Mercanoda üzletláncban van, este 7 és 8 óra között.  A partnerre vágyó szingliknek mindössze egy ananászra van szükségük, amit fejjel lefelé fordítva  a kosarukba helyeznek, majd ezzel a borszekcióhoz mennek, ahol szabadon szemezgethetik a „felhozatalt”. 

A bolt tájékoztatása szerint az ötlet nem tőlük származik, hanem spontán alakult ki, ám annyira megtetszett nekik, hogy már ők is népszerűsíteni kezdték – írta a Blikk. A kezdeményezés annyira népszerű lett, hogy a boltok borszekciója több esetben is megtelt kalandra, vagy párra vágyó szinglikkel.

A „rendszer” úgy működik, hogy az ismerkedni vágyóknak az említett időben kell megjelenni a borok sorában, a kosarukban egy fejjel lefele fordított ananásszal, s ha valaki egy számára szimpatikus szinglit megpillant, akkor csupán annyit kell tennie, hogy a kosarát összekoccintja a másik emberével. Ha a szimpátia kölcsönös, akkor ezt a mozdulatot viszonozza a másik, ha nem, akkor továbbmegy.

Ezenfelül pedig vannak már továbbfejlesztett jelzések is, amivel lehet a párkeresők számára előre jelezni a szándékaidat. Ha az ananász mellett csoki vagy bármilyen más édesség van a kosárban, akkor az azt jelzi, hogy hosszú távú, komoly kapcsolatot keres az illető. Saláta vagy valamilyen hüvelyes zöldség esetén pedig inkább egy rövid kalandra vágyik.

Forrás: Blikk


Hírklikk

Támogasd a munkánkat, hogy egyre több tényfeltáró anyaggal, izgalmas riportokkal tartsunk ellent a kormányzati propagandának.

Támogatom
Támogatom