Ismét a volt Origo-tulajdonos nyerte az MNB közbeszerzését
3 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs közbeszerzést nyert a Frank Digital.
A Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft. nyerte a Magyar Nemzeti Bank (MNB) 3 milliárd forintos keretösszegű kommunikációs közbeszerzését – derült ki az uniós közbeszerzési közlönyből.
A Napi.hu cikkéből az is kiderül, hogy a nyertes cégnek több kampányt is kell vezetnie majd, köztük az MNB „Növekedési Hitelprogram Hajrá!”, az „Azonnali Fizetés szeptemberi kampány” kampánykommunikációja, ahogy népszerűsítenie kell „a Minősített Fogyasztóbarát termékek brandjét”, valamint a jegybank pénzügyi tudatosságnövelési programját is.
A hvg.hu pedig arra hívja fel a figyelmet, hogy a Céginfó alapján a nyertes cég a Dry Delta Kft.-n keresztül Száraz Istvánhoz, a volt Vs.hu és Origo-tulajdonoshoz köthető. Száraz cége már nem először nyert MNB tendert, ugyanis tavaly ősszel a 2020-2021-es időszakra kiírt kétmilliárdos közbeszerzési pályázaton is sikeresen szerepelt, míg 2019. október 7. és 2020. december 31. között is aláírhatott egy nettó 1 milliárd 950 millió forintos keretszerződést.