Kiderült, minden multi ugyanazt a tejet árulja saját márkásként

HírKlikk 2018. február 19. 04:30 2018. feb. 19. 04:30

Az egyik legnagyobb magyar tejüzemben, az Alföldi Tej Kft. székesfehérvári gyárában tette fel a kérdést a G7 hírportál: van-e különbség például az aldis, a tescós, vagy a sparos saját márkás tejek között?

Mélykuti Tibor ügyvezető igazgató a G7-nek elmondta, hogy náluk a termelés körülbelül 35 százalékát teszik ki az áruházláncok saját márkás termékei, gyakorlatilag az összes magyar kiskereskedőnek szállítanak, de ők mindig ugyanazt a tejet teszik minden dobozba (az adott zsírtartalomra beállítva). És persze az Alföldi Tej tulajdonában lévő márkákban is ugyanez van, a különbség tényleg csak a csomagolásban mutatkozik meg.

Az Alföldi most eladott egy saját márkát, a Kokárdást. Ezt pár évvel ezelőtt kifejezetten arra találták ki, hogy az Aldi üzleteibe szállítsák, mint magyar márkát, a Milfina nevű nemzetközi aldis tejes termékek kiegészítőjének. A Kokárdás alapvetően eltérő közönséget céloz meg, mint a Milfina, de Bernhard Haider, a magyarországi Aldi ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy bizonyos esetekben még jobban is teljesít, mint a Milfina.

Székesfehérvárra egyébként éjjel-nappal folyamatosan hordják a tejet a tartányos kamionok az ország 103 telepéről, és egy nap alatt akár 800 ezer litert is fel szoktak dolgozni. 

Forrás: G7