Mangó CRM, ami egyszerűen tervezhetővé teszi a kisvállalkozások jövőjét!

(X) 2021. október 17. 16:20 2021. okt. 17. 16:20

Mi a titka a hatékony értékesítésnek?

Bármennyire is elhivatott és tapasztalt egy értékesítő, a hibázás lehetősége mindig benne van a pakliban. Folyamatosan követni kell a párhuzamosan futó szálakat, számon kell tartani az ügyfelekkel folytatott interakciókat, nyomon kell követni az értékesítés folyamatát. Emberek vagyunk és legyünk őszinték: a napi nyolc órás munkavégzésben elfáradunk, könnyen elterelődik a figyelmünk és máris elveszítettünk egy érdeklődőt. Mondhatnánk, hogy ez csak egy ügyfél a sokból, de ha ez napi szinten megtörténik, akkor jelentős csökkenést tapasztalhatunk.

Éppen ezért, napjainkban szinte elképzelhetetlen, hogy egy nagy vállalat CRM rendszer nélkül működjön. Hogy mi az a CRM, arra nehéz lenne egy mondatban válaszolni, de röviden: egy olyan szoftver, amelynek célja, hogy támogassa az ügyfélkapcsolat-kezelési folyamatokat és tárolja a jelenlegi és a potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat.

Milyen előnyökkel jár egy CRM rendszer bevezetése?

  • minőségjavítás és hatékonyságnövelés;
  • a termékegységre jutó fajlagos költségek csökkentése;
  • döntéstámogatás;
  • vállalati folyamatok támogatása;
  • vevő-központú folyamatok;
  • nyereség növelése.

Növelje az értékesítés hatékonyságát egy jól megválasztott CRM rendszerrel

100 vállalatból 99-ről biztosan kijelenthető, hogy egy jó CRM rendszer nélkül egy idő után eluralkodik a káosz. Ezek a szoftverek azonban rengeteg funkcióval rendelkeznek, ezért a használatuk bonyolult és a rendszerrel való ismerkedés akár hónapokig eltarthat. A rosszul megválasztott CRM rendszer csak hátráltatja a kollégákat a napi munkavégzésben, csupán teher számukra a sok információ felvitele és rendszerezése.

A kevesebb több!

Értelemszerűen egy kisvállalkozásnak nincs szüksége annyi funkcióra, mint egy multicégnek, ezért neki egy jól használható, egyszerű CRM rendszer válhat be, ami megkönnyíti az alapvető értékesítési feladatokat. Egy értékesítő munkája a folyamatos kommunikációról szól: az egyik kezében telefon, a másikkal éppen egy chat-es megkeresésre válaszol, ha pedig letette a telefont már tíz olvasatlan e-mail várja a postafiókjában

 – ezért lesz a Mangó CRM az értékesítők legjobb barátja!

Kifejezetten kisvállalkozások számára jött létre, ezért csak a nekik legfontosabb funkciókat gyűjtötték össze, így nem kell hónapokig ismerkedni a rendszerrel, sőt! A Mangó CRM használata olyan egyszerű, hogy akár egy nap alatt is elsajátítható.

De nézzük meg közelebbről, hogy mit kínál a Mangó CRM!

  • Nem csak a nagy vállalatok rendelkeznek több tevékenységi körrel, ezért a Mangó CRM korlátlan számú, párhuzamosan futó kampány menedzselésére jött létre, így a kisvállalkozások is váltakozva dolgozhatnak a divíziókon!
  • Többé nem vesz igénybe több órát az adatrögzítés! Az import funkció segítségével percek alatt több ezer kontakt rögzíthető.
  • A hatékonyságnövelés egyik kulcsa az, ha minden értékesítő pontosan tudja mi a feladata: a Mangó CRM rendszerében a kampányokhoz rendelhető felelősökkel könnyen átláthatók a munkafolyamatok és ellenőrizhető az eredményesség.
  • Az előzmények pontos rögzítése kulcskérdés a megfelelő és hiteles kommunikációhoz. A Mangó CRM segítségével az ügyfelekkel történő kommunikáció könnyen naplózható, így leegyszerűsíti a folyamatok lekövetését.
  • Az „Egykezes rögzítés” funkció segítségével, akár telefonálás közben is könnyen javíthatók a kontakt adatok.
  • Nincs több gépeléssel töltött holtidő! Mindössze négy gomblenyomás és máris ugrik a következő feladatra.
  • Könnyű elveszni az adatrengetegben, de a többszálú kereső segítségével ez a folyamat is leegyszerűsíthető!
  • A teljesítmény kiértékeléssel sem kell többet bajlódni, a Felhasználó-statisztika elintézi helyettünk!

Röviden összefoglalva, a Mangó alapvető értékesítési feladatok támogatására jött létre. Egy egyszerű, jól használható, „kézre álló" CRM rendszer, ami lefekteti az alapokat egy kisvállalkozás számára. Növeli az értékesítés hatékonyságát, ami a későbbiekben hozzájárul, ahhoz, hogy egy kisvállalkozás a következő szintre léphessen.

Forrás: Hírklikk