Már megint nagyon kreatívak voltak a Momentumnál - Nekünk tetszik!

Nagy András 2019. június 9. 14:15 2019. jún. 9. 14:15

Innovatív gerillakampányba kezdett az ellenzéki főpolgármesteri előválasztásba beszálló Momentum - hívták fel a figyelmünket. Hogy mekkora politikai potenciál rejlik ebben, arra az önmagában is újításnak számító előválasztás bő két hét múlva rendezett második körös szavazása adhat választ.

A Nagykörúton készült képen a Momentum főpolgármester-jelöltjének meglehetősen egyedi előválasztási matricái láthatók. Amelyekkel, ha jól értjük, a budapesti előválasztás második fordulójában Kerpel-Fronius Gábort indító párt a június végén esedékes voksolásra igyekszik felhívni a figyelmet.

A momentumos gerillamarketing a sült csirkéjéről ismert amerikai gyorsétterem-hálózat ikonikus logójára, illetve a jelölt viszonylag nehezen megjegyezhető nevére utaló szójátékra épül. (A Fronius helyett szereplő „FCKN” szó finoman fordítva mondjuk francosnak, tükörfordításban kib**ottnak írható.)

Bár kimondottan szellemes az ötlet, van egy sanda sejtésünk, hogy a KFG, mint brand, nem fog olyan nagy karriert befutni, mint a G-nap után elhíresült, és lassan az egész világon elterjedő O1G.