Megnyílt az első One Magyarország márkaüzlet, kiderültek az új tarifák
Több mint másfél éves előkészítő munka után megnyitotta első „zászlóshajó" márkaüzletét a 4iG csoporthoz tartozó One Magyarország hétfőn a budapesti Westend City Center bevásárlóközpontban a korábbi Vodafone márkabolt helyén.
A budapesti bevásárlóközpontban megnyílt üzlet a One első márkaüzlete, amely a teljesen új dizájnnal kezdi meg működését, amit a későbbiekben a teljes hálózatra kiterjesztenek – mondta a megnyitón Bányai Tamás, a One Magyarország vezérigazgatója, hozzátéve, hogy az átalakulás sokkal többről szól, mint egyszerű „átmárkázás" vagy „logócsere."
A korábbi tagvállalatok integrált vezetékes- és mobilhálózatára építve. sokkal innovatívabb szolgáltatást tud majd nyújtani a One, egyben építve a csoporton belül felhalmozott különleges szakértelemre – fogalmazott.
A harmadik pillér, ami megkülönbözteti a társaságot a versenytársaitól, az ügyfélközpontú szolgáltatás, „erős értékajánlat", versenyképes tarifákkal. Megjegyezte, hogy a digitális felületek mellett. a fizikai találkozópontoknak is fontos szerepük lesz a jövőben.
A társaság korábbi közlése szerint a 4iG csoport távközlési kereskedelmi szolgáltatásait január 1-jétől egyesíti, így a Vodafone Magyarország, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai „One" márkanév alatt jelennek meg.
„Célunk, hogy a magyarországi távközlési szolgáltatók közül a One márkanévhez híven. az elsődleges választást jelentsük a lakossági és az üzleti előfizetők számára is" – fogalmazott a cégvezető.
Bányai Tamás megjegyezte: a DIGI, az Invitech és Antenna Hungária szolgáltatásainak egy kézbe integrálása történelmi pillanat a magyar távközlési piacon.
A korábbi Vodafone és a DIGI üzleteinek egyesítésével országszerte 98 településen, 135 üzlettel van jelen a One Magyarország. A január végéig márkanevet váltó, és az év során fokozatosan megújuló üzletek nem csupán arculatukban, de az ügyfélkiszolgálásban is teljesen új koncepciót és minőséget képviselnek – tette hozzá.
A társaság közleményében hangsúlyozzák, hogy a One mobiltarifái január 1-jével nem változtak. Egyes csomagokat más néven találnak meg az ügyfelek, de a csomagok tartalma és díjszabása megegyezik a korábbi Vodafone- és DIGI-tarifacsomagokéval – írták.
A társaság sávos kedvezményeket nyújt a több szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknek, illetve előrukkoltak új, korlátlan belföldi adatforgalmat és beszélgetést tartalmazó mobil előfizetésekkel mind a lakossági, mind a kisvállalkozói ügyfélkor számára, és a feltöltőkártyás ügyfeleknek is kínálnak új megoldásokat.
Bányai Tamás a társaság termékkínálatából kiemelte, hogy a One az egyetlen magyarországi távközlési szolgáltató, amely csomagajánlataiban külön díj nélkül biztosítja az RTL+ Premium teljes kínálatát, így az ügyfelek extra költség nélkül férhetnek hozzá a Bajnokok Ligája, az Európa Liga és a Konferencialiga mérkőzéseihez, valamint az RTL exkluzív, saját gyártású tartalmaihoz, filmekhez, sorozatokhoz.
Kérdésre válaszolva elmondta, hogy jelenleg dolgoznak azon, hogy az RTL+ előfizetők a jelenlegi jelszavukkal is hozzáférjenek One előfizetés keretében a prémium tartalmakhoz.
A KlikkTV témához kapcsolódó korábbi, 2023. május 21-i adása itt nézhető meg: