126 millióból épített Megafon-karriert a Fidesz-frakció új szóvivője

HírKlikk 2024. december 5. 09:00 2024. dec. 5. 09:00

Megafonos karrierje alatt körülbelül 370 videót készített Ibolya Csenge a Fidesz-frakció újdonsült szóvivője, amelyre 2023 és 2024 között 126 millió forintot költöttek – tudta meg a Népszava Lévai Richárd marketingspecialistától.

November közepén jelentették be, hogy új szóvivővel „erősít a Fidesz-frakció”: a kormánypropagandát visszhangzó Megafonból ismert Ibolya Csengével, aki 2017-ben igazolt az állami tévéhez, ahol az M1 Híradójának tudósítójaként, és az angol nyelvű híradó műsorvezetőjeként dolgozott. Karrierjét ezután a Megafonnál folytatta. A Népszava szerint azt nem tudni, hogy a 126 millió forintos reklámköltéseket pontosan ki finanszírozta, a Megafon az ezt firtató kérdésekre azt válaszolja: jobboldali vállalkozók magánadományaiból működnek.

Az új szóvivő megafonos tartalmai illeszkednek a Fidesz kommunikációs irányvonalába. Az utóbbi időben főleg Magyar Péterrel kapcsolatos videókat gyártott, de korábbi tartalmai gyakran a külpolitika körül is forogtak, kedvelt témája volt a migráció, a „klímahiszti”, és az LMBTQ, woke lobbi.

Lévai Richárd szerint abban, hogy miért pont őt választották, csak találgatni lehet. De – mint a marketingszakértő jelezte – nem lepné meg, ha a mostani poszt teszt lenne, egy későbbi, komolyabb pozícióra. – Azt világosan látjuk a felmérésekből, hogy a kormánypárt egyre messzebb került a fiataloktól. Ráadásul a fiatal káderekből is hiány van, női politikus is ritkább. Ezek miatt is jó választásnak tűnik az egykori megafonos, akinek ráadásul van kommunikációs tapasztalata is – fogalmazott a Népszavának a szakértő.

Forrás: Népszava


Hírklikk

Támogasd a munkánkat, hogy egyre több tényfeltáró anyaggal, izgalmas riportokkal tartsunk ellent a kormányzati propagandának.

Támogatom
Támogatom