A fesztiválokról kérdezték a fiatalokat
Az egyetemi hallgatók véleménye alapján több változás is történt a zenei előadók népszerűségi rangsorában tavalyhoz képest, az élbolyban több új név is feltűnt 2024-ben. Azahriah és DESH magasan a legnépszerűbb, a dobogó harmadik fokára pedig Dzsúdló fér még fel.
A K & K Magazin idézte a 17. BME Egyetemi Napok szervezői által készített felmérést, amelynek alapján a képzeletbeli dobogó említett három helyezettjét KKevin és Manuel követi. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy a válaszadók 58 százaléka élelmiszer- és italgyártókat látna szívesen támogatóként egy fesztiválon. Körülbelül egyharmaduk (35 százalék) technológiai cégeket, így például a Google-t vagy a Microsoftot preferálna együttműködőként, valamivel több mint egyötödük (22 százalék) pedig pénzügyi intézményeket, bankokat és biztosítókat választana.
A szolgáltatásokkal kapcsolatban a kitöltők közel háromnegyede (71 százalék) úgy nyilatkozott, hogy a minőségi étel- és italkínálat járulhat hozzá egy rendezvény sikeréhez, de majdnem minden második hallgató (45 százalék) szerint a gördülékeny beléptetés is nagyot dobhat az esemény megítélésén.
Arra a kérdésre, hogyan biztosíthatnák a szervezők, hogy a résztvevők pozitív élményekkel távozzanak és jövőre is visszatérjenek, nem meglepő módon 87 százalék azt felelte, hogy a színvonalas programokkal és előadókkal, 51 százalék pedig a hallgatóbarát árakat is megjelölte.