A SPAR is beszállt az árháborúba
A SPAR Magyarország is beszáll a termékek árának csökkenéséért vívott csatába, így ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39 százalék közötti árcsökkenéssel szembesülhetnek a vásárlók.
Az elmúlt egy-két hétben megfigyelhető: a beszállítókkal egyeztetve, több termék árát mérsékelték a kiskereskedelmi láncok. Többen léptek a diszkontláncok közül, illetve a hiper- és szupermarketek szegmensében jelen lévő piaci szereplők közül, az Index pedig úgy értesült, hogy a szektor legnagyobb hazai foglalkoztatója, a mintegy 14,5 ezer embernek munkát adó SPAR Magyarország Kft. is nagy lépésre szánta el magát.
Az Árzuhanás promóció keretében hetente megjelenő terméklistáinak csökkenő áraival teszi vonzóbbá kínálatát a SPAR és INTERSPAR áruházakban. Az árcsökkenés mértéke a promócióban ettől a héttől, terméktől függően 5 és 39 százalék között lesz – közölte az Index érdeklődésére a társaság.
Minden hétfőn konkrét terméklista jelenik meg, feltüntetve az árcsökkenés mértékét. Előfordulhat, hogy a már listán szereplő termékek ára később még tovább csökken, így érdemes hetente akár többször is átnézni a jegyzéket. Ennek tükrében:
- a kenyerek, kalácsok ára 13–39 százalékkal,
- a szalámik, sonkák, párizsik ára 5–21 százalékkal,
- a száraztészták ára 5–10 százalékkal,
- a rizsek ára 6–8 százalékkal,
- a tejfölök, UHT-tejek, joghurtok, kefirek és túrók ára 5–10 százalék közötti mértékben,
- egyes lisztek ára pedig 9 százalékkal csökken.