Kétmilliárd forintot szórt el a Megafon a Facebookon
Mostanáig pontosan 2 003 603 072 forint volt az Orbán-kormányzati propagandájának szócsöve, a Megafon teljes hirdetési költsége a Meta Ad Library adatai szerint. Ez az összeg nagyjából kétezer szponzorált posztra ment el.
A Telex írta meg, hogy ez a költekezés az idén február óta nőtt látványosan. A lap összegyűjtötte, hogy melyik profilra mennyit költöttek.
A listát Deák Dániel vezeti, akinek két profiljára összesen megközelítőleg 340 millió forintot költöttek, őt követi Bohár Dániel, akire nagyjából 336 millió forint ment el a Megafonnál, a harmadik helyen Rákay Philip áll, akinek két profiljára összesen körülbelül 252 millió forintot fizettek ki. A negyedik helyen Trombitás Kristóf, akinek az egyetlen profiljára 237 millió forintot adtak, majd Déri Stefi következik szintén egy profillal, csaknem 227 millió forinttal.
A magyar hirdetési toplistát tehát a Megafon vezeti, amelyet a Magyarország Kormánya Facebook-oldal követ 679 millió forinttal, majd a Fideszé 617 millióval.