MVM: ingyen wifi és meleg tea a plusz ügyintézők mellé
400 embert vesznek fel, ami azt jelenti hogy februárig harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálat munkatársainak számát az MVM – írja az Energiaügyi Minisztérium közleménye.
„Az MVM az előző évek átlagos megkereséseihez optimalizálta ügyfélszolgálati csatornáinak kapacitását. A lakossági energiaszolgáltatásban bekövetkezett változások nyomán terhelésük az elmúlt hónapokban jelentősen megnőtt.”
„Ezzel nehéz lenne vitatkozni. A lenti fotót októberben csináltam az MVM Fiumei úti irodájánál, hónapokkal a rezsiemelés bejelentése és az első magasabb számlák postázása után" – írja a 444.
„Minek állnak sorba, ha van internet és telefon, kérdezhetnénk. Augusztustól októberig én is jó párszor próbálkoztam ezekkel, telefonon csak egyszer jutottam élő emberig, online egyszer sem. A Fiumei útra azért mentem, mert odaküldtek egy kisebb ügyfélszolgálatról, ahol sorra kerültem ugyan, de pont nem tudtak elintézni mindent, amire szükségem lett volna. „Szar minden” – foglalta össze a helyzetet az egyik ottani ügyintéző."
A bővítés három ütemben történik, az új dolgozókat hetekig oktatják, sőt: „A vállalat a várakozók kényelmét fokozó további intézkedéseket is bevezetett: már 14 állandó irodájában biztosít ingyenes wifi szolgáltatást. Egyes helyszíneken több szék, meleg tea, hősugárzó áll az ügyfelek rendelkezésére.”