Meghajol a Coca-Cola, lecseréli a plakátjait

HírKlikk 2019. augusztus 7. 12:34 2019. aug. 7. 12:34

A párokat üdítős üvegek váltják, de a szivárvány színei maradnak a cég reklámkampányában.

Ismeretes, hogy a fideszes Boldog István hétvégén bojkottra szólított fel mindenkit, amiért a Coca-Cola azonos nemű párokkal is reklámozza üdítőitalát. A cég szerda délelőtti közleményükben arról ír, új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat.

A 24.hu megkeresésére a Coca-Cola közölte, hogy a kampány a Sziget indulásával a második szakaszába lépett, szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárványos címkével ellátott 0,5 literes palackos Coca-Cola és Coca-Cola zero áll a középpontban.

Állításuk szerint a kampányt eredetileg is így tervezték.

Az új plakát:

 

Forrás: 24.hu